Zboží nám obvykle přijde za 3-5 dní od podání. Peníze vám vrátíme do 14 dnů od přijetí zboží na naši adresu.
Pokud to trvá déle, ozvěte se a problém společně vyřešíme.
Záleží nám na vaší spokojenosti, proto vám dáváme možnost si svůj nákup rozmyslet. Moc nás to mrzí a uděláme vše proto, abychom problém co nejdříve vyřešili.
Pokud si přejete zboží reklamovat částečným nebo úplným vrácením produktů, prosíme o vyplnění našeho reklamačního formuláře a jeho zaslání zpět podle instrukcí nebo na email info@ponozkyprodeti.cz. Po obdržení formuláře vám zašleme podrobné pokyny.
Formulář pro reklamaci ke stažení v PDF - ZDE
Z kapacitních důvodů zboží nevyměňujeme. Pokud máte zájem o jinou velikost nebo variantu, prosíme vás o vrácení původního produktu a vytvoření nové objednávky, kterou zpracujeme co nejrychleji.
Pokud jste si svůj nákup rozmysleli úplně, máte možnost stornování celé objednávky pomocí odstoupení od smlouvy. Stačí vyplnit náš formulář a zaslat jej zpět podle uvedených instrukcí nebo na email info@ponozkyprodeti.cz. Po jeho obdržení vám zašleme podrobné pokyny.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení v PDF - ZDE
Peněžní prostředky vrátíme do 14 dnů na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena. V případě platby na dobírku bude částka vrácena na účet uvedený v žádosti o odstoupení. Účet pro vrácení platby zadávej ve formátu IBAN.
Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho doručení.
Vrácené zboží musí být:
Vrácení zboží je možné zdarma prostřednictvím služby Zásilkovna, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od podání reklamace.
Vrácení zboží přes Zásilkovnu - zpětná zásilka
1. na kterémkoliv podacím místě Zásilkovny sdělíte kód zpětné zásilky (který dostanete v e-mailu) a předáte zabalenou zásilku. Seznam podacích míst najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky, odeslat balík touto cestou můžete i když Vám byl doručen jiným přepravcem
2. obsluha Vám vytiskne štítek a nalepí na zásilku
3. na místě nic neplatíte, dopravu máte od nás zdarma
Případně si můžete vybrat jiného přepravce a zajistit dopravu na naši adresu (Vrátnická 2379/1, Modřany, 143 00 Praha) na vlastní náklady.
Po obdržení a zpracování vráceného zboží vás budeme informovat e-mailem o vrácení peněžních prostředků.
Zboží nám obvykle přijde za 3-5 dní od podání. Peníze vám vrátíme do 14 dnů od přijetí zboží na naši adresu. Pokud to trvá déle, ozvěte se a problém společně vyřešíme.
Po obdržení formuláře vám zašleme podrobné pokyny.
Kupující je povinen vrátit zboží, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Vrácení zboží je možné zdarma prostřednictvím služby Zásilkovna.
Vrácení zboží přes Zásilkovnu - zpětná zásilka
1. na kterémkoliv podacím místě Zásilkovny sdělíte kód zpětné zásilky (který dostanete v e-mailu) a předáte zabalenou zásilku. Seznam podacích míst najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky, odeslat balík touto cestou můžete i když Vám byl doručen jiným přepravcem
2. obsluha Vám vytiskne štítek a nalepí na zásilku
3. na místě nic neplatíte, dopravu máte od nás zdarma
Případně si můžete vybrat jiného přepravce a zajistit dopravu na naši adresu (Vrátnická 2379/1, Modřany, 143 00 Praha) na vlastní náklady.
Zboží nám obvykle přijde za 3-5 dní od podání. Peníze vám vrátíme do 14 dnů od přijetí zboží na naši adresu.
Pokud to trvá déle, ozvěte se a problém společně vyřešíme.